Beantwoord

Sim only per direct opzeggen voor abonnement met telefoon!?

Reputatie 3
Badge
Hoi KPN forum, ik heb een sim only lopen bij KPN, maar ik merk dat mijn iPhone er een beetje mee op houdt die ik 2 jaar terug bij de Mediamarkt kocht, is er een mogelijkheid dat ik een abonnement kan afsluiten met telefoon en de sim only die er nu is stop wordt gezet? of moet ik dan nog bijna 2 jaar wachten want mijn nieuwe sim only verlenging is ongeveer 2 maanden terug ingegaan!
icon

Beste antwoord door huistijger 21 november 2018, 06:14

Hoi @Lukas_
Dat is pech dat je telefoon het juist nu begeeft.
Helaas kan een bestaand abonnement niet aangebroken worden.
Abonnementen kunnen alleen binnen 14 dagen geannuleerd of veranderd worden.
Wat je kunt doen is zolang een telefoon kopen en je simkaart daar in stoppen.
Wat prijs betreft maakt het niets uit, het enige verschil is dat je in één keer een groot bedrag kwijt bent, maar je maandelijkse kosten zijn wel een heel stuk lager.
Maar misschien kun je zolang ook wel een telefoon van iemand lenen?

Je kunt wel je sim-only afkopen
Dan moet je het resterende bedrag in één keer betalen plus €25,- administratiekosten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Lukas_
Dat is pech dat je telefoon het juist nu begeeft.
Helaas kan een bestaand abonnement niet aangebroken worden.
Abonnementen kunnen alleen binnen 14 dagen geannuleerd of veranderd worden.
Wat je kunt doen is zolang een telefoon kopen en je simkaart daar in stoppen.
Wat prijs betreft maakt het niets uit, het enige verschil is dat je in één keer een groot bedrag kwijt bent, maar je maandelijkse kosten zijn wel een heel stuk lager.
Maar misschien kun je zolang ook wel een telefoon van iemand lenen?

Je kunt wel je sim-only afkopen
Dan moet je het resterende bedrag in één keer betalen plus €25,- administratiekosten.
Reputatie 7
Badge +14
Goedemiddag @Lukas_. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je een nieuw toestel wil, aangezien jouw iPhone steeds slechter gaat functioneren. Zoals huistijger al aangeeft is het helaas niet mogelijk om een mobiel abonnement vroegtijdig op te zeggen. Pas wanneer het huidige contract is verlopen krijg je de mogelijkheid om in onze verlengshop het abonnement te verlengen en daar eventueel een nieuw toestel aan toe te voegen. Ik hoop dat de iPhone het tot die tijd volhoudt of dat je een vervangend toestel kan regelen.
Reputatie 3
Badge
Is er dan wel een mogelijkheid dat ik een toestel los maandelijks kan afbetalen of is dat ook niet mogelijk?
Reputatie 7
Badge +14
Als je een los toestel aanschaft via KPN is het helaas niet mogelijk om het bedrag maandelijks af te betalen. Dit kan alleen maar i.c.m. een abonnement. Ik zou je graag verder willen helpen hierin maar helaas is dat niet mogelijk. 😥

Reageer