Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 17 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Hi, Ik heb een nieuwe simkaart gekocht via KPN, na proberen te activeren is het nog steeds niet gelukt.

Het bellen, smsen kan ik nisk mee activeren. Graag verduidelijking hierin aangezien het bij meer mensen gebeurt.

 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 18 oktober 2019, 12:09

Goedemiddag@RedbullBasSnake, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig en ook onhandig dat het nog niet gelukt is om je simkaart te activeren! Ik help je graag zo snel mogelijk verder hierin, maar dit kan helaas niet zonder gegevens.

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag@RedbullBasSnake, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig en ook onhandig dat het nog niet gelukt is om je simkaart te activeren! Ik help je graag zo snel mogelijk verder hierin, maar dit kan helaas niet zonder gegevens.

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@RedbullBasSnake, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het inmiddels gelukt om je simkaart werkend te krijgen of kan je hier nog hulp bij gebruiken?

Reageer