Beantwoord

Simkaart beschadigd

• 10 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 760 keer bekeken

mijn simkaart is beschadig ik kan nu niet meer bellen og gebeldt worden ik heb bij kpn alles kunnen jullie mij helpen? b.v.d    mvg fgbroersma  simcard nummer is ***

Admin: privégegevens weggehaald

icon

Beste antwoord door Joran 10 oktober 2015, 14:30

Dag Frank,

Welkom op het forum! Ontzettend vervelend dat de simkaart defect is geraakt. Bestellen via MijnKPN of de klantenservice is mogelijk, maar dit kan (maximaal!) een week duren. Ik wil je adviseren vandaag naar de KPN winkel te gaan, dat is de snelste manier. Hier kun je direct een nieuwe simkaart meenemen. Kun je laten weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je kan een nieuwe via MijnKPN vragen. Ik wil je ook graag vragen je 06 en simkaart nummer uit je bericht te halen.

Robin

Reputatie 7
Badge +31
Dat is vervelend. :(

Je kunt gratis een nieuwe kaart van KPN krijgen. Je kunt de KlantenService Mobiel bellen op 0800-0105. Maar je kunt ook even wachten tot iemand van Webcare zich hier meldt.

oke bedankt hier voor

RobinFlikkema schreef op 10 okt '15 om 14:24u

Hoi,

Je kan een nieuwe via MijnKPN vragen. Ik wil je ook graag vragen je 06 en simkaart nummer uit je bericht te halen.

Robin

oke bedankt hier voor

Reputatie 7
Badge +28
Dag Frank,

Welkom op het forum! Ontzettend vervelend dat de simkaart defect is geraakt. Bestellen via MijnKPN of de klantenservice is mogelijk, maar dit kan (maximaal!) een week duren. Ik wil je adviseren vandaag naar de KPN winkel te gaan, dat is de snelste manier. Hier kun je direct een nieuwe simkaart meenemen. Kun je laten weten of het is gelukt?

Reageer