Beantwoord

Simkaart deblokkeren en activeren

  • 3 March 2019
  • 4 reacties
  • 1226 keer bekeken

Van donderdag op vrijdagnacht is mijn mobiel gestolen tijdens het uitgaan. Toen heb ik meteen mijn sim geblokkeerd. Ik heb nu een nieuw toestel en wilde hier mijn nieuwe simkaart (die ik van de kpn winkel had gekregen) in activeren. Alleen dat werkte niet, ik kreeg steeds: geen service. Had toen gisteren en vandaag de klantenservice opgebeld die voor mij de simkaart probeerden te deblokkeren, maar dat werkte niet omdat de vorige handeling (simkaart activeren) nog moest worden uitgevoerd. Maar de sim kan niet worden geactiveerd als die nog gedeblokkeerd moet worden. Dus het werkt elkaar tegen. Toen kreeg ik te horen dat ik op de technische dienst moest wachten en dat het nog wel even kon duren. U moet begrijpen, ik ben er goed ziek van en kan nu nog steeds niet bellen. Graag zie ik dit dan ook z.s.m. opgelost.
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 March 2019, 11:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Dianne1, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Uiteraard ben jij vrijdagochtend niet lekker wakker geworden 😞 Ik begrijp heel goed dat je weer bereikbaar wil zijn! Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer (mobiel), 06-nummer en nieuwe simkaartnummer (laatste 2 bij persoonlijk opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan help ik je zo snel mogelijk verder en gaan we ons best doen om je weer bereikbaar te maken!
Goedemiddag Susan,

Dank voor je hulp, ik heb meteen al mijn gegevens toegevoegd en hoop z.s.m. geholpen te kunnen worden.

Vriendelijke groet,
Dianne
Reputatie 7
Badge +21
@Dianne1, gisteren was ik niet aanwezig. Maar als ik in het systeem kijk, is het zondagmiddag rond half 2 opgelost. Klopt dat? Doet je simkaart het en je weer bereikbaar?
Beste Susan,

Dat klopt idd! Het is verholpen.

Dank daarvoor!

vr groet
Dianne

Reageer