Beantwoord

Simkaart geblokkeerd

  • 4 maart 2021
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Telefoon SIM kaart geblokkeerd
Hoe krijg ik ‘n levend iemand van KPN te spreken die mij kan helpen


 

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 4 maart 2021, 17:04

Hallo @HeerOost 

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer). Zeg tegen de computer “ik wil een medewerker spreken”.

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @HeerOost 

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer). Zeg tegen de computer “ik wil een medewerker spreken”.

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

 

Reputatie 7
Badge +16

@HeerOost, welkom. 

Snelste weg is inderdaad om even te bellen. Dan krijg je zeker een leven iemand te spreken. Geef aan dat jouw simkaart geblokkeerd is en blijf aan de lijn. Mijn collega kan het dan meteen in orde maken. 

Via deze weg kunnen we ook spreken, maar dat is minder direct. Maar ook zo kan ik het oplossen. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van naam van de contractant, postcode + huisnummer, mobiele nummer, simkaartnummer en laatste drie cijfers van het IBAN. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reageer