Beantwoord

Simkaart kan niet activeren

  • 24 March 2019
  • 3 reacties
  • 288 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Een aantal dagen geleden is mijn telefoon gestolen. Ik heb toen direct mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Het lukt me alleen nu niet om mijn nieuwe simkaart te activeren. Ik denk zelf dat mijn nummer nog geblokkeerd is, maar ik kan deze niet meer deblokkeren via mijn kpn... Wat moet ik nu doen? Ik kan ook niet bellen naar de klantenservice want ik heb geen geactiveerde simkaart. Hoe zou dot opgelost kunnen worden?
icon

Beste antwoord door huistijger 24 March 2019, 08:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hou @Moy Je kunt altijd met een andere telefoon bellen met de KPN 0800 0402 En dat zelfs 24 uur per dag 7 dagen per week.
Ze kunnen je vast hier wel mee helpen, dus waag er even een telefoontje aan.
Of chatten via de website

Wil je wachten op hulp van webcare zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand. Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Moy, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je nieuwe simkaart nu niet wil activeren. Het kan heel goed zijn dat er inderdaad nog een blokkade op staat! Die moet er dan eerst afgehaald worden. Ik kijk graag met je mee, om dit zo snel mogelijk op te lossen! Wil je daarvoor je profiel aanvullen? :)

PS: wanneer je telefonisch contact kan hebben gaat dit wel sneller, en er zit wel enige haast bij begrijp ik!
Reputatie 7
Badge +21
@Moy, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken?

Reageer