Beantwoord

Simkaart niet geregistreerd

• 8 juli 2018
  • 5 reacties
  • 2633 keer bekeken

Hoi KPN,

Sinds gistermiddag zegt mijn nieuwe telefoon en mijn nieuwe simkaart, die is geactiveerd, dat de simkaart niet geregistreerd is.
Nu heb ik gisteren de klantenservice gebeld.. na 2x eruit gegooid te zijn kreeg ik een hele lieve behulpzame collega van u aan de telefoon. Het kon wel 5 werkdagen gaan duren...
Ik wil gewoon mijn nieuwe simkaart kunnen gebruiken. Ik zit veel op de weg voor mijn werk en dat zou betekenen dat ik tot vrijdag niet bereikbaar ben...
Graag hoor ik een passende oplossing van jullie..
icon

Beste antwoord door Erik_ 13 juli 2018, 17:08

Ik heb niets meer van je gehoord, Aapnootsaar. Ik ga ervan uit dat het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn hoor ik het graag.
Bekijk origineel

5 reacties

Jammer dat KPN niet reageert..
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Aapnootsaar, welkom hier! Heel onhandig dat je simkaart het ineens niet meer doet. Graag kijk ik dit voor je na. Vul je gegevens in op je profiel (alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators), en laat me weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik hier de rest erbij en controleer dit.
Hi Erik,

Ik heb deze aangevuld! Mocht u meer nodig hebben daar hoor ik het graag..
Reputatie 7
Badge +27
Dank je! Ik zie hier geen rare dingen. Stuur me een priv├ębericht met daarin het simkaartnummer. Dan controleer ik of dat overeen komt met wat ik zie . En zo niet, dan zit daar de kern en gaan we daar mee aan de slag.
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb niets meer van je gehoord, Aapnootsaar. Ik ga ervan uit dat het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn hoor ik het graag.

Reageer