Beantwoord

Simkaart niet geregistreerd

  • 2 March 2019
  • 4 reacties
  • 568 keer bekeken

Vanmorgen een nieuw mobiel gekocht maar simkaart geef aan dat deze niet geregistreerd is.
En nu verder?
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 March 2019, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen npat, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat je simkaart het niet doet in je nieuwe toestel. Het eerste wat ik me afvraag is, heb je zowel een nieuw toestel als een nieuwe simkaart? Of heb je deze simkaart altijd al gebruikt, in je vorige toestel? Dit is namelijk handig om te weten, dan weet ik in welke hoek we de oplossing moeten gaan zoeken!

Je kan altijd even controleren of de instellingen in jouw toestel goed staan, via onze toestelhulp. Selecteer jouw toestel, ga naar het kopje 'internet', en kies voor het stappenplan 'handmatig internet instellen'.

Daarnaast ontvang ik graag enkele gegevens. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, en helpt mij om je sneller te helpen 😉 Geef even een seintje als dit gelukt is!
Reputatie 7
Badge +21
@npat, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen of heb je het op een andere manier weten op te lossen?
Is inmiddels opgelost

Hoe is het opgelost? dan hebben andere mensen ook wat aan de oplossing