Beantwoord

Simkaart nummer

• 16 maart 2014
  • 5 reacties
  • 2521 keer bekeken

Beste,

Wellicht dat er meer topics van zijn, maar ik ben sinds engie tijd in bezit van een smartphone. Nu moest ik mijn simkaart verknippen.

Wat overbleef is helaas kwijt geraakt en ik heb mijn simkaartnummer nodig om ergens lid van te worden. En mocht die nou net daar op staan.

Kan iemand mij hier misschien waar ik dit wel kan vinden.

Mvg,

Niels

icon

Beste antwoord door Bernadette_ 21 maart 2014, 13:09

Beste Niels,

In het geval van een prepaid simkaart ontvang je inderdaad geen nota's. 

Deze staan ook niet in MijnKPN, omdat je immers betaald d.m.v. prepaid tegoed.

Dan wordt het nogal lastig om achter je simkaart nummer te komen.

Wat ik je voor wil stellen is het volgende;

Op het moment dat je simkaart geknipt wordt, gaat er helaas een deel van je simkaart nummer verloren.

Echter blijven een aantal cijfers wel zichtbaar. 

Als jij me in een privébericht je 06-nummer en het deel van het simkaart nummer dat nog leesbaar is kunt sturen, dan zal ik mijn best doen een oplossing voor je te vinden.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Beste Niels,

Mijn collega Marcia bedoeld op je maandelijkse factuur van je mobiele abonnement, daarop kun je het simkaart nummer lezen.

Ook staat deze in MijnKPN bij je gegevens.

Helaas mogen wij je simkaartnummer niet doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Reputatie 5
Badge +1
Beste Niels,

In het geval van een prepaid simkaart ontvang je inderdaad geen nota's. 

Deze staan ook niet in MijnKPN, omdat je immers betaald d.m.v. prepaid tegoed.

Dan wordt het nogal lastig om achter je simkaart nummer te komen.

Wat ik je voor wil stellen is het volgende;

Op het moment dat je simkaart geknipt wordt, gaat er helaas een deel van je simkaart nummer verloren.

Echter blijven een aantal cijfers wel zichtbaar. 

Als jij me in een privébericht je 06-nummer en het deel van het simkaart nummer dat nog leesbaar is kunt sturen, dan zal ik mijn best doen een oplossing voor je te vinden.

Met vriendelijke groet,

Bernadette

Reputatie 7
Badge +27
Beste Niels,

Welkom op het forum! I.v.m. fraude- en privacygevoeligheid verstrekken wij nooit SIM-kaartnummers. Je kan het nummer achterhalen via je factuur, in mijnKPN of op de kaart waar je destijds de SIM-kaart uit hebt gedrukt. Hier staat ook je PUK-code op. Succes!

Ik heb ik deze simkaart al een aantal jaren. Ik denk dat ik deze nu al zeker 8 a 9 jaar heb. Dus een factuur heb ik helaas niet meer. Bestaat er geen andere mogelijkheid om mijn simkaartnummer te achterhalen?

Mvg,

Dag Bernadette_,

Ik ben iets van slordig en vlug geweest in mijn stelling van eerdere posten,

Ik heb namelijk een prepaid simkaart. En heb zelf nog nooit een maandelijkse fractuur of dergelijke gehad. Waar kan ik deze vinden? Bij MijnKPN staat deze niet.

Mvg,

Niels

Reageer