Beantwoord

simkaart ontvangst bevestigen

  • 17 April 2020
  • 4 reacties
  • 292 keer bekeken

Simkaart ontvangen na bestelling nieuw contract sim only. Moet bevestigen binnen 5 dagen. Zit echter geen activatiecode bij en ook niet ontvangen. 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 April 2020, 17:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Boldy ,

Heb je alleen een nieuwe simkaart ontvangen? Dan kun je simkaart hier activeren

Of heb je een nieuw abonnement besteld (met dus een nieuw 06-nummer) In dat geval heb je inderdaad soms een activatiecode nodig. 

Dit kan een moderator dan wel voor jou regelen. 
Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en jouw 06-nummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is

Reputatie 7

Hey @Boldy, welkom op het KPN forum. Leuk dat je voor ons platform hebt gekozen om een hulpvraag te stellen. Heb je bij je SIM Only gekozen voor nummerbehoud? Dat en de vragen die Noordzee stelt horen we graag van je :)

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Boldy ,

Heb je alleen een nieuwe simkaart ontvangen? Dan kun je simkaart hier activeren

 

Of heb je een nieuw SIM Only abonnement gekozen voor nummerbehoud

Of heb je een nieuw abonnement besteld (met dus een nieuw 06-nummer)? In dat geval heb je inderdaad soms een activatiecode nodig. 

Dit kan een moderator dan wel voor jou regelen. 
Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en jouw 06-nummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Reputatie 7

Hey @Boldy, we hebben helaas niks meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het is gelukt om de simkaart te activeren. Ik sluit hierbij je topic.

Toch nog vragen? Stel ze hier gerust :) 

Reageer