Beantwoord

Simkaart vervangen blijkbaar erg ingewikkeld

  • 22 March 2021
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb een nieuwe smartphone en deze accepteert alleen een nano simkaart.

Een nieuwe Via de website van KPN bestellen lukt dus niet. Geen contact mogelijk en na vele omwegen stel ik de vraag maar hier. Hoe krijg ik een nieuwe simkaart (nano) te pakken?

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 March 2021, 08:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Petriek. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet gelukt is om een nano simkaart aan te vragen. Je had in MijnKPN een nieuwe 3in1 simkaart kunnen aanvragen. Ik zag dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb daarom al een nieuwe simkaart toegestuurd. Ik verwacht dat je het binnen 2 werkdagen in huis hebt. Laat je mij weten of het gelukt is?

Beste Vikash,  Met  MijnKPN een nieuwe 3in1 simkaart aanvragen lukt dus niet. Ik vraag het daar aan en word dan naar mijn abbo (of zoiets ) door gelinkt. Kortom het werkt niet. Jij in ieder geval bedankt voor het opsturen. Ik wacht het af. Overigens  is het raar dat ik in mijn KPN profiel geen ruimte heb (zoals wel bij het forum) om mijn naw gegevens in te vullen. Iets, lijkt mij, wat de KPN nodig heeft om e.e.a op te sturen.

Maar enfin, hopelijk is het  opgelost, waarvoor dank.

Reputatie 7
Badge +21

@Petriek Graag gedaan! Jammer dat het niet is gelukt in MijnKPN.

Overigens  is het raar dat ik in mijn KPN profiel geen ruimte heb (zoals wel bij het forum) om mijn naw gegevens in te vullen. Iets, lijkt mij, wat de KPN nodig heeft om e.e.a op te sturen.

Een vervangende simkaart wordt altijd naar het aansluitadres verstuurd. 

 

 

Dank voor je antwoord. De simkaart is inmiddels ontvangen en ga hem activeren.

 

M.V.G. Petriek

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan. Als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!