Beantwoord

simkaart werkt niet

  • 1 March 2019
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Via KPN nieuwe simkaart gevraagd voor een iPhone 6. Volgens KPN website is kaart geactiveerd maar de telefoon geeft de volgende melding:

‘de simkaart die momenteel in deze telefoon is geplaatst is van een aanbieder die niet ondersteund wordt onder het activeringsbeleid dat momenteel is toegewezen door activeringsserver. Dit is geen hardwareproblemen met de IPhone. Plaats een andere simkaart van een ondersteunende aanbieder in deze IPhone of vraag je aanbieder om de iPhone te ontgrendelen (telefoon is ontgrendeld).....’

iemand een idee wat te doen?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 March 2019, 09:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Mitsie, welkom! Heb je alles inmiddels aan de praat gekregen? Hoe ben je aan deze iPhone gekomen? Die is niet van KPN, klopt dat? Je zult dan ook bij de aanbieder waar je je iPhone gekocht hebt, moeten vragen om deze te ontgrendelen. Als je het eerste deel van de melding in Google plakt, zie je meerdere topics op verschillende fora hierover. Het is dus wel op te lossen gelukkig.

Mocht je de iPhone toch via KPN gekocht hebben, wil je het dan even laten weten? Dan ga ik alsnog voor je aan de slag.