Beantwoord

SimKaart wissel lukt niet

• 16 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 250 keer bekeken

Hallo,

Ik ben van een micro simkaart naar een nieuwe nano simkaart gegaan maar met hetzelfde nummer.

alleen zodra ik deze wil activeren online geeft hij aan dat het simkaart nummer niet bestaat.

mvg

icon

Beste antwoord door Koen_1 16 oktober 2015, 17:33

Goedemiddag zkers,

Bedankt voor je privébericht :)

Zou je je toestel over een kwartier nogmaals uit- en aan kunnen zetten? Het zou dan moeten werken!

Ik hoor graag weer van je.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag zkers,

Welkom op het forum!

Wat lastig dat je online de melding krijgt dat het simkaartnummer van je nieuwe nano simkaart niet bestaat!

Heb je de nieuwe simkaart al in het toestel geplaatst, en zo ja, heb je het toestel al opnieuw opgestart? Het zou namelijk kunnen dat je nieuwe simkaart al geactiveerd was :)

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Koen

Koen schreef op 16 okt '15 om 16:34u

Goedemiddag zkers,

Welkom op het forum!

Wat lastig dat je online de melding krijgt dat het simkaartnummer van je nieuwe nano simkaart niet bestaat!

Heb je de nieuwe simkaart al in het toestel geplaatst, en zo ja, heb je het toestel al opnieuw opgestart? Het zou namelijk kunnen dat je nieuwe simkaart al geactiveerd was Smiley Vrolijk

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Koen

Ik heb de nieuwe simkaart geplaatst en hij vraagt om mijn pincode die voer ik in die is oke. maar ik heb geen bereik , internet niks ook niet als ik de telefoon uitschakel en opnieuw opstart.

mvg

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag zkers,

Bedankt voor je terugkoppeling.

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met daarin een aantal vragen. Als je me er een reactie op stuurt help ik je meteen verder :)

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag zkers,

Bedankt voor je privébericht :)

Zou je je toestel over een kwartier nogmaals uit- en aan kunnen zetten? Het zou dan moeten werken!

Ik hoor graag weer van je.

Met vriendelijke groet,

Koen

Helemaal top het werkt al ! :D 

Dank u.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag zkers,

Top! Dat is heel goed om te lezen 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling.

Als er in de toekomst iets is weet je ons te vinden.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer