simkaartnummer achterhalen

• 19 juni 2014
  • 3 reacties
  • 1176 keer bekeken

hoi, 

Ik ben al een tijdje een prepaid klant van kpn. Ik bleek laatst voor iets mijn simkaartnummer nodig te hebben ,maar die ben ik kwijt. 

Mijn vraag is dus als dat door jullie nog te achterhalen is. 

Alvast bedankt voor de moeite,

V.Ramos

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum allereerst!

Vervelend dat je je SIM-kaartnummer kwijt bent, ik mag deze namelijk helaas niet verstrekken. Als je een mijnKPN account hebt, zou dat daarin moeten staan. Het staat ook op de SIM-kaart zelf. Die moet je dan even uit je toestel halen. 

Als laatst staat het ook op de 'creditcard' waar de SIM-kaart destijds is uitgedrukt. Hierop vind je ook de pukcode. Hopelijk lukt het je hiermee!

Dankjewel voor jouw reactie. Het lukt mij niet om een mijn kpn account aan te maken, omdat de site aangeeft dat de website mogelijk is verhuisd of niet meer bestaat. Op de simkaart staat het ook niet en de creditcard heb ik ook niet meer. Is er misschien een andere mogelijkheid aangezien ik bij andere mensen op het forum heb gezien dat het wel verholpen werd?

Alvast bedankt,

V.Ramos

Reputatie 7
Badge +28
Helaas mag ik het SIM-kaart nooit verstrekken i.v.m. fraudegevoeligheid.. Wat je wel kunt doen, mits je een Android toestel hebt, is deze app te downloaden. Die geeft het SIM-kaart nummer aan!

Reageer