Simkaartnummer opvragen

• 17 januari 2014
  • 8 reacties
  • 3877 keer bekeken

Wie van het KPN webcare team is online vandaag.

Ik zou graag mijn simkaartnummer willen weten.

Wie kan ik een privébericht mailen van het webcare team?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Er zijn enkele manieren om achter het simkaartnummer te kunnen komen.

1. Op simkaart zelf

2. Op de kaart waar de simkaart in heeft gezeten

3. Op de nota als het om een abonnement gaat. Daarbij is deze te vinden op pagina 2 achter het mobiele nummer.

Hallo,

Mijn sim kaart is verknipt en ik heb ook het kaartje niet meer. Het is een prepaid nummer en ik heb de klantenservice ook gevraagd, maar die vertelde me dat ik het nummer op mijnKPN kan vinden alleen vindt ik het nergens?! Kan een van jullie mij helpen?
beste help desk ik zou ook graag van mijn prepaid kaar het sim nummer willen hebben alleen heb ik dit nummer al 5 jaar en ben ik zondag mijn telefoon in het water veloren en na zo lang heb ik  het kaartje waar hij uit kwam niet meer kunnen jullie er niet achter komen al mijn wachtwoord reset codes van verschillende accounts zijn er op geregistreerd 

kan ik niet naar the phonehouse gaan en een nieuwe prepaid kopen en daar mijn nummer op laten zetten anders?

alvast bedankt 

robert

ik heb wel mijn imsi nummer kunnen achterhalen uit een backup bestand ..kunnen jullie via dat nummer mijn simkaart nummer wel achterhalen ??

Reputatie 7
Badge +24
Beste RobertLeeninga, 

Wat vervelend dat je je telefoon verloren bent. Heb je een Mijn KPN account? Mogelijk kun je hierin dan je simkaartnummer vinden. Helaas kan ik je niet helpen aan je simkaartnummer van jouw prepaid simkaart. Ik hoop dat het lukt! 

Met vriendelijke groet, 

Cindy 

mijn dochter haar simkaart is ingeknipt dus nu heeft ze geen sim kaart nummer ze heeft een prepaid kaart

haar nummer is 06********graag haar simkaartnummer.

Note:

Bericht bewerkt door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

Bewerkte gegevens opgeslagen ter verwerking door KPN Webcare.

Ik wil graag het smlocknummer van mijn mobiele telefoonnummer weten.

Tel. Nummer 06********

Admin: gegevens bewerkt in verband met privacy.

Reputatie 7
Badge +24
Beste 00002,

Welkom op het KPN Forum! wil je het simnummer van je kaart weten of wil je de unlockcode ontvangen?

Het simkaartnummer kun je in veel gevallen in MijnKPN vinden. Als het om een Android toestel gaat, kun je via de Sim card app je simkaartnummer opvragen. Bij een Apple toestel kan dit via instellingen --> algemeen --> infor --> ICCID.

De unlockcode kun je na een jaar gratis aanvragen. Binnen een jaar wordt hier
€ 68,00 voor in rekening gebracht. Via deze link kun je de unlockcode aanvragen.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. Heb je verdere vragen? Stel ze gerust!

Met hartelijke groet,

Cindy

Reageer