Beantwoord

simonly omzetten naar kids simonly

  • 10 October 2019
  • 57 reacties
  • 2370 keer bekeken

Hallo,

kan je een simonly abbonement omzetten naar een kids simonly abbonement?
icon

Beste antwoord door Paulinexxx 16 October 2019, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

57 reacties

Reputatie 3
Badge

Vanmorgen veranderde het tarief van 12,50 per maand naar 14,50 per maand. In de bevestigingsmail stond nog €7,50 (incl korting) maar op het contract dat ik per mail ontving €14,50 ex €5 korting.

Reputatie 3
Badge

Na mijn aanvraag op maandag 30 december, lag er op donderdag 2 januari een sim in de brievenbus. Na het activeren van de nieuwe abo sim met tijdelijk nummer, heb ik de lebara sim toch maar met 5 euro opgewaardeerd zodat ik op verzoek van KPN het porteringsverzoek bij Labara kunnen bevestigen. Enkele minuten daarna ontving ik geheel geautomatiseerd een (voorlopige) porteerdatum. De porteerdatum is in mijn geval woensdag 8 januari. I.v.m. nieuwjaarsdag dus 3 werkdagen.

Nu nog afwachten of op de factuur €14,50 - €5 = €9,50 of €12,50 - €5 = €7,50 verschijnt.  In de loop van 30 december is namelijk de prijs per maand met €2,-- verhoogd, en heb ik nog net recht op het oude tarief.

 

Laat je weten hoe het afloopt, @Stephane ? 

Reputatie 3
Badge

@Erwin_ porteren is prima gelukt. Alleen het maandtarief klopt niet, maar we zitten sinds gisteren actief op het KPN netwerk met het oude nummer. Mijn workarround blijkt wat dat betreft te functioneren!


Wat nog niet in orde is, is het tarief. Zoals eerder gemeld ben ik in de ochtend van 30 december een overeenkomst aangegaan voor een kids sim abo van €12,50 excl €5,00 husselkorting. Dit kreeg ik ook in een e-mail bevestigd van KPN.

In de loop van die dag (30 december) heeft KPN een tariefsverhoging doorgevoerd, waardoor ik die middag een contract ontving waar een tarief van €14,50 per maand werd genoemd. In “mijn kpn" staat dit abo (nog) niet tussen de hussel voordelen en staat er van €17,50 voor €14,50.

 

Na telefonisch contact te hebben opgenomen met KPN kreeg ik te horen dat ik dit moet opvoeren als een klacht. Misschien dat jullie iets kunnen betekenen?

@Stephane : Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?

Reputatie 3
Badge

@Erwin_ Naast nummerportering is nu ook de husselkorting succesvol doorgevoerd, waarvoor dank.

Voor het tariefverschil (9,50 ipv 7,50 per maand, ondanks dat het tarief van 7,50 in eerste instantie door KPN zowel telefonisch als schriftelijk is bevestigd) heb je mij een (op zich keurig) voorstel gedaan om dit leed te compenseren. Toch ben ik van mening dat ik simpelweg ook voor de lange termijn recht heb op het oude tarief, dus dat wil ik op een andere manier alsnog voor elkaar krijgen, maar tot zover wil ik je alvast hartelijk danken voor je hulp.

Fijn dat het probleem met de korting snel is opgepakt en verholpen, @Stephane . Succes met het andere!