Beantwoord

Sinds Telfort abonnement is overgegaan naar KPN kan ik MB's niet meer meenemen

  • 17 October 2021
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Sinds mijn abonnement van telfort overgegaan is nr kpn lijken mn voorwaardes veranderd. Nu heb im iedere mnd mr 5gb terwijl ik bij telfort mijn gbsbdie over waren meenam nr de volgende mnd. Nu ben ik ze kwijt. 

Terwijl bij telfort ik vaker data overhield, krijg ik nu telkens de melding dat ik bijna of geheel door mijn databundel heen ben. Mijn gebruik lijkt me echter niet veranderd te zijn.

 

Wat is dit nou voor contractovername?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 19 October 2021, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Sinds mijn abonnement van telfort overgegaan is nr kpn lijken mn voorwaardes veranderd. Nu heb im iedere mnd mr 5gb terwijl ik bij telfort mijn gbsbdie over waren meenam nr de volgende mnd. Nu ben ik ze kwijt. 

Terwijl bij telfort ik vaker data overhield, krijg ik nu telkens de melding dat ik bijna of geheel door mijn databundel heen ben. Mijn gebruik lijkt me echter niet veranderd te zijn.

 

Wat is dit nou voor contractovername?

Heeft u het abonnement verlengt? En heeft u nu een KPN Hussel abonnement? Daar lijkt het wel veel op. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @BeJ, welkom op het KPN forum! Goed dat je ons gevonden hebt.

Toen KPN in januari 2020 de mobiele abonnement van Telfort hebben overgenomen, hebben wij deze overgenomen zoals deze waren. Dus inclusief de Telfort voorwaarden. Deze hebben wij niet aangepast. Zolang je jouw oude Telfort abonnement hebt, behoudt je ook de Telfort voorwaarden. Alleen, als je jouw Telfort abonnement vernieuwd (of verlengd, zoals dat ook wel wordt genoemd), krijg je een nieuw KPN Mobiel abonnement. Daarbij horen ook de KPN voorwaarden. Waar je bij Telfort de mogelijkheid had om overgebleven MB's mee te nemen naar de volgende maand, kan dit niet bij KPN. Daartegenover staat dan wel weer dat je bij KPN MB's kunt delen met andere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres.

De vraag die @Nick83 stelt of je onlangs verlengd hebt, is dus een hele terechte vraag. Want het antwoord op deze vraag maakt het verschil.