Beantwoord

Skarka na dostawce

  • 8 July 2020
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Witam, chciałem złożyć skargę na sieć KPN i firmę kurierską, ponieważ przez 2 dni ktoś mnie okłamał, nie było kuriera, którego czekałem od 16:30 do 20,34, a dziś od 16,55 do 20,25 godziny, ponieważ zaznaczyłem, że jestem odpowiedzialny za w godzinach 18.00-21.00 i nikt nie spieszy się szybko z pracy, aby odebrać paczkę, wszyscy sąsiedzi potwierdzają, że nikogo nie było i dzień wcześniej był kurier, ale rano oznaczyłem go wieczorem, a sąsiad powiedział, że nikt tu nie mieszka spłukany, zacząłem ostatnio mieszkać w tym domu z farbami i tylko wskazówka wyrzuciła mój numer, trudno jest zadzwonić Właśnie zmieniłem na taki numer, który można połączyć,wyremontować dom i spać przez chwilę z przyjaciółmi, a ja mam niewielką odległość, aby dotrzeć na czas pod adres około 100 kilometrów na 1 stronie, która mi zapłaci i zmarnuje czas Twoja firma napisała, że ​​od 17.38-19.49 będzie kurierem nie jeden znalazł tak wiele, czego żądasz i nie jesteś w mojej firmie wiarygodną firmą 

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 July 2020, 10:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Kacper, I see you have created a new topic and written your message in Polish. I would like to ask you to write the message again, but then in Dutch or English, we can help you further.

@Kacper . You haven't responded. I hope you were able to fix your issue. If not, please write your question in English.