Vraag

Slecht bereik 3 & 4G postcode 3335

• 7 mei 2017
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

Badge
Beste KPN, het mobiele bereik is nogal erg wisselend in postcode 3335WJ. Alleen op 2G is deze redelijk te noemen. 3 & 4G (binnenkort 5G?) laat helaas de wensen over (enorm veel schommelingen) en ben ik bijna nooit te bereiken, dus is geen optie om in te stellen. Er staan maar 2 zendmasten op enige afstand in Zwijndrecht. Andere providers gebruiken beduidend veel meer masten. Het zou niet verkeerd zijn om eens nader onderzoek te doen, een mast erbij te plaatsen of het zendvermogen wat op te voeren. Daar zullen vele gebruikers erg veel prijs op stellen.

Groet,
Cor

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom terug Cor! Erg vervelend dat het bereik zo instabiel is. Op basis van de dekkingskaart zou ik dit niet verwachten. Er staat een mast op ongeveer 700 meter afstand die zowel buitenshuis als binnenshuis goed bereik zou moeten bieden. Wel afhankelijk van de bouw van het huis. Heb je buitenshuis ook problemen met instabiliteit? Hoor je dit ook van anderen?

Ik ontvang graag je gegevens om dit verder te onderzoeken. Reageer je op mijn privébericht?

Reageer