Vraag

Slecht bereik

• 20 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

De laatste tijd heb ik ontzettend slecht mobiel bereik op postcode 7955PP. Het ligt niet aan het toestel, want dit geldt zowel voor mijn privé als werktoestel; beide met KPN SIM kaart. Verbinding valt ineens weg of heel slecht verstaanbaar. Ook vaak de melding 'geen service' .

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo ASch. Goed dat je dit hier op het Forum meldt. Dat is in de eerste plaats bijzonder vervelend en ik kijk graag even met je mee. Hoe lang spelen deze problemen al, kun je dat iets specificeren? En ervaar je dit zowel binnen als buiten? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan kijk ik mee! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Profielgegevens zijn ingevuld. De problemen lijken sinds 4-5 maanden steeds erger te worden. Vooral buitenshuis vaak de melding 'geen service'. Op een bepaalde plaats binnen gaat het meestal goed, maar ook daar verbreekt de verbinding soms spontaan of krijg ik klachten dat ik erg slecht verstaanbaar ben.
Reputatie 7
Badge +17
Ik neem het even over van Bart. Die is er vrijdag weer.
Ik heb contact gehad met de netwerkbeheerders. Zij konden mij vertellen dat je relatief dicht bij de mast zit en dat er uit jouw gebied nog geen of weinig andere klachten zijn geweest. Dit zegt natuurlijk niet alles en we hebben alsnog besloten een netwerkklacht aan te maken. De dienst gaat jou dus terugbellen en samen het probleem analyseren. Ik moet hier wel bij vertellen dat zo'n melding een lange doorlooptijd heeft. Je kunt pak 'm beet over 5 weken een reactie verwachten. Dat is best lang maar ik wilde er niet omheen draaien en je duidelijke info geven zodat er geen valse verwachtingen gecreëerd worden. Uiteraard hoop ik dat er op dat moment een passende oplossing geboden wordt.

Reageer