Vraag

Slecht bereik in Goudriaan

  • 15 October 2019
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

ik ben overgestapt naar KPN omdat ik bij de vorige provider niet of nauwelijks bereik had in Goudriaan.  Op het kaartje van KPN staat dat de dekkingsgraad goed is. Helaas is mij na de overstap duidelijk geworden dat het kaartje niet klopt met de werkelijkheid. Ik heb al vaker een telefoontje gemist, doordat mijn telefoon geen verbinding had. En ook meegemaakt dat tijdens telefoongesprekken het bereik weg viel. En internet is of heel erg moeizaam op mijn mobiel, of het valt helemaal weg. Hoezo 4G dekkingsgraad in Goudriaan? Dat altijd en overal verbonden gaat voor mij niet op!

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

[i]*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid[/i]

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hannie Mobiel Dat is knap vervelend, natuurlijk. Kun je me iets meer informatie geven? Wat zie je op je telefoon staan: heb je 4G of 3G en hoeveel balkjes staan er? Merk je ook een verschil het in bereik als je binnen of buiten bent? En wat voor een telefoon gebruik je? 

Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hannie Mobiel Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht heb je via een andere weg al contact gehad ondertussen? Als ik nog iets kan doen lees ik het graag. 

Reageer