Vraag

Slecht bereik in Hoofddorp

  • 19 November 2019
  • 10 reacties
  • 79 keer bekeken

Kom op anno 2019!!! Ik woon in Hoofddorp in een nieuwbouw wijk en het bereik met mobiel is bar en bar slecht!!! Zowel binnen als buiten.
Net geprobeerd met KPN WiFi te bellen: werkt ook niet. De persoon aan de andere kant kon mij niet eens verstaan. 
Het ligt niet aan de telefoon, Sim kaart gewisseld met man ( hij heeft t mobile ) en die doet het gewoon wel. 
Wanneer wordt hier wat aan gedaan? 
 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@cm26 Welkom op het forum. Wat irritant dat het bereik op je thuisadres zo slecht is. Goed dat je zelf ook al met een ander toestel hebt getest! Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan pak ik de gegevens er bij en ga ik voor je uitzoeken hoe het zit met je mobiele bereik op het adres. 

Hoi Rutger, bij deze het profiel aangevuld! Mvg

Reputatie 7
Badge +15

@cm26 Bedankt voor het aanvullen van het profiel. Ik heb de mobiele dekking op je adres even bekeken. Ik zie dat je net op een grensgebied zit waarbij je inderdaad binnen iets minder bereik kan hebben, buiten zou je bereik echter wel goed moeten zijn. Ik zie ook dat er in ieder geval 2 mobiele nummers van KPN op het adres zijn, zijn de problemen er ook met beide nummers? 

Inderdaad op beide nummers zeer slecht te verstaan. 

Reputatie 7
Badge +15

@cm26 Ik heb het even voor je gecontroleerd en ik zie ook dat er op dit moment onderhoud aan de telefonie mast in omgeving is. Dit onderhoud duurt tot 30-11-2019, ik zou je dan ook willen verzoeken dit even af te wachten. Mocht het bereik op 01-12-2019 nog steeds hetzelfde zijn dan hoor ik dit graag, dan ga ik of één van mijn collega's in overleg met mijn collega's van de mobiele technische dienst aansturen. 

Dank je voor het antwoord. Ik ga het idd afwachten. Mvg

Reputatie 7
Badge +15

@cm26 Ik zie dat het onderhoud van de masten in de omgeving is vertraagd. De geplande einddatum is nu 07-12-2019 geworden. Nog iets langer geduld gevraagd dus in dit geval. Zou je mij kunnen laten weten of het beter is geworden na deze datum?

Reputatie 7
Badge +15

@cm26 Het onderhoud zou afgerond moeten zijn, hoe is het bereik ondertussen? 

Beste klantenservice,

ik heb meestal 1 streep bereik en heel

soms 2. Nog steeds niet heel goed dus. 

Reputatie 7
Badge +15

@cm26 Bedankt voor de reactie! Ik heb in dit geval een bericht doorgezet naar mijn collega's van de mobiele technische dienst. Zij zullen onderzoek gaan uitvoeren en bekijken of er iets is dat zij hieraan kunnen doen. Zij zullen vervolgens telefonisch contact opnemen met hun bevindingen.