Beantwoord

Slecht bereik in Overasselt, Gelderland

  • 14 April 2019
  • 2 reacties
  • 1022 keer bekeken

Hallo!

Sinds een aantal weken ondervind ik ernstige problemen met het bereik van mijn mobiele telefoon, een Samsung Galaxy A7. Het ontvangen en plegen van telefoongesprekken is bij mij thuis in Overasselt (postcode 6611) erg lastig omdat het signaal vaak wegvalt. Wanneer ik mij enigzins verstaanbaar wil maken in een telefoongesprek, dan dien ik op vele plekken in en rond het huis op zoek te gaan naar een goed belsignaal.

Indien iemand mij zou kunnen helpen met het geschetste probleem, dan hoor ik het natuurlijk graag!

Mvg,
R.Kos
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 April 2019, 19:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @RuKo1995. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je geen gesprek kan voeren in huis, Dit kan verschillende oorzaken hebben. De meest voorkomende oorzaak is dat jouw woning gewoon te goed geïsoleerd is.
Je geeft aan dat je een Samsung A7 hebt. Dit toestel is geschikt voor "Bellen over WiFI". Op deze pagina kan je alles hierover lezen.
Mocht je hier gebruik van willen maken, laat dan je naam postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel. Ik zal dan bekijken of dit al aanstaat vanuit onze kant. Zelf zal je het ook nog moeten inschakelen op jouw toestel. . Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord of dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je!

Reageer