Beantwoord

slecht bereik mobiel

  • 5 December 2020
  • 3 reacties
  • 386 keer bekeken

Sinds een aantal dagen heb ik slecht en soms geen bereik op mijn mobiele telefoon.

Binnen en buitenshuis.

Steeds maar 1 streepje bereik of soms helemaal geen service.

Ik kan zo niet vinden dat er onderhoud/storingen bij ons in de buurt zijn.

Zonder wifi kan ik nu niet bellen, gebeld worden of (whatsapp) berichten ontvangen.

Wat kan ik nog proberen?

Ik heb de telefoon al een aantal keer uit en aan gezet, simkaart eruit gehaald en voorzichtig schoongemaakt.

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 9 December 2020, 20:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @joseblom! Weet je ook hoe het zit met eventuele andere mobiele toestellen in de buurt? Hebben die hier ook last van of gaat het alleen om je eigen toestel? En als je verder weg van huis bent speelt het probleem dan ook? Of is het alleen in en om je eigen huis?

Hoi Bram,

Bedankt voor je reactie!

Meerdere mensen in mijn omgeving hadden er last van. Buitenshuis op bepaalde geen bereik maar andere plekken soms wel volledig bereik. Er waren geen storingen of werkzaamheden gemeld op het moment dat ik deze vraag heb geplaatst maar zag later wel een hoogwerker bij de mast in onze buurt. Het gaat nu al wat beter de afgelopen dagen dus misschien is het nu opgelost :)

Reputatie 7
Badge +17

Ben blij om dat te horen! In dat geval ga ik het topic sluiten. Mocht het toch terug komen zou ik je willen vragen om hier even een reactie te plaatsen. Dan kijken we dan verder. :relaxed: