Beantwoord

Slecht bereik mobiele telefoon

  • 9 July 2020
  • 11 reacties
  • 119 keer bekeken

Badge

Hallo, sinds een paar weken heb ik thuis een slecht beteik met mijn mobiele telefoon. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? M vr gr Agnes Csengö 

icon

Beste antwoord door Csengo 16 July 2020, 16:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @Csengo . Wat hinderlijk.

Gebeurt het alleen als je binnen bent? Heb je op dat moment slecht bereik met zowel bellen als internetten? Alle info is welkom.

Wat zie je voor symbooltje op je telefoon?

Badge

Vooral binnen. Heb het gevoel als ik de telefoon op 3G zet dat ik dan een beter bereik heb als op 4G. Binnen vaak geen enkel streepje. Wel goed internet.

Wat voor type telefoon is het, @Csengo ? Heb je merk en type voor mij?

Badge

Samsung Galaxy a50

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik wil even kijken hoe de dekking op jouw thuis adres is.

 

Badge

Gedaan

Staat bellen via wifi aan op jouw toestel? Via deze pagina (even naar beneden scrollen) kun je dat checken: https://www.kpn.com/beleef/mobiel/mobiel-bellen-via-wifi-van-kpn.htm

 

 

Badge

Ben net bij de kpn winkel geweest en die hebben dat uit gezet. Ik hoop dat het nu beter is.

Mocht het probleem blijven bestaan, wil ik dat graag weten. Ik hoop uiteraard dat het nu beter is.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Badge

Ja tot nu toe lijkt het goed.