Slecht bereik Zeeburgereiland

  • 20 December 2019
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Hoi allemaal,

Ik woon sinds Mei op Zeeburgereiland. Ik heb de hele tijd slechte KPN mobiel bereik binnenshuis, maar dacht misschien komt meer GSM masten daar meer woonprojecten worden voldaan. Ik heb maar 7 maanden later nog steeds geen verbetering geconstateerd. Heeft iemand een Idee voor een oplossing?

Bedankt,

T Lowe


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @MeTim, minder bereik hebben is altijd vervelend natuurlijk. Je noemt specifiek binnenshuis, is het bereik buitenshuis wel beter dan binnen? En hoe gaat het als je op andere locaties hebt?

Zou je jouw forumprofiel ook kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijk opmerkingen”)? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Hoi Jasper, ik heb mijn profiel aangepast.

Slechte bereik heb ik buiten op mijn balkon zelfde net binnen mijn appartement. Ik denk Zeeburgereiland nieuwbouw gebied heeft simpel te minder gsm masten. 

 

Fijne feestdagen

T Lowe

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @MeTim, daarmee heb ik het netwerk nagekeken en dat ziet er wel goed uit op jouw adres. Welk merk en type toestel heb je precies?

Heb je jouw toestel al ingesteld voor VoWiFi? Daarmee kan je ook bellen via een WiFi netwerk. Geeft dat een verbetering?

Ik heb een OnePlus 5T. Niet op de lijst dus.

Vervelend dat de netwerk van jou uit goed ziet maar de signaal bij mij Woning schlecht ist. Zijn daar meer masten voor Zeeburgereiland gepland?

 

Fijne feestdagen

T Lowe

Reputatie 7

Dat jouw toestel er niet bij staat is jammer inderdaad @MeTim, maar je kunt het wel proberen. Dat het toestel er niet bij staat betekent dat wij er niet bij kunnen helpen als het niet werkt, maar het kan zijn dat het wel werkt.

Ik heb ook met de Technische Dienst gesproken over het netwerk en de masten, er zijn wel wat dingen maar daarover konden ze niet zoveel zeggen. Ik heb daarom een netwerkklacht aangemaakt, zodat zij het in detail kunnen uitzoeken en jou hierover informeren. Ik hoor het graag van je als ze dit hebben gedaan.

Alvast een gelukkig nieuwjaar! :slight_smile: