Beantwoord

Slecht mobiel bereik in Amersfoort Vathorst

  • 28 April 2021
  • 6 reacties
  • 256 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Woon in Amersfoort Vathorst en kamp al langere tijd met slechte ontvangst.

1 streepje op mijn 4g, maar ook Wifi is de laatste paar dagen dramatisch. Met google kwam ik op deze forum thread uit. Is er op dit moment storing bekend? Anders moet ik binnenkort maar eens aan het bellen slaan.

*admin: afgesplitst

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 2 May 2021, 08:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Martini28, welkom hier. 

Laten we eens naar het slechte bereik kijken. je ervaart het alleen in Amdersfoort Vathorst begrijp ik. Is dat zowel binnen als buiten? Zijn er anderen die hetzelfde ervaren?

Ervaar je het in een ander toestel ook? Ik weet het zijn veel vragen, maar zo kunnen we wel al veel uitsluiten.

Hallo @Bart_Z 

Ik constateer het iig in onze woning (Vathorst).

Mijn vriendin ervaart exact hetzelfde qua ontvangst. 4g, 1 streepje.

Ikzelf heb een Samsung Galaxy S10, mijn vriendin een Galaxy S7.

Reputatie 7
Badge +20

En is het ook buiten de woning? Dus in de tuin? Want dubbelglas, dikke muren enz. kan er voor zorgen dat het signaal moeite heeft om het huis binnen te dringen. In dat geval wil ik je aanraden mobiel bellen via wifi aan te zetten

@Bart_Z , was het maar dubbel glas, als het goed is word heel Vathorst vol gedouwd met triple glas en dito dikke geïsoleerde spouwmuren.

Ik heb in Vathorst geen enkel probleem met het ontvangst als ik er doorheen rijd met de auto, maar ben ik bij een maat van mij binnen, bye bye ontvangst.:drooling_face:

Hier geen triple glas of dikke muren a la Fort Knox. Dit zijn naar mijn weten geen bijzondere woningen waardoor ons ontvangst minder zou moeten zijn dan op andere plekken. Heb het idee dat er meer speelt. Gisteren had ik het buiten in de tuin net zo.

Reputatie 7
Badge +20

Wil je jouw profiel voorzien van gegevens, dan ga ik kijken of ik meer informatie kan vergaren of melding kan maken of wat dan ook. Hoor graag van je.