Vraag

Slechte bereik met 4G en telefoon

  • 29 November 2019
  • 7 reacties
  • 75 keer bekeken

Hallo,

Ik ben sinds 2maanden overgestapt naar KPN en heb alle mobiele abbonementen ook omgezet naar KPN. Wat mij opvalt is dat wij geen 4G bereik hebben meestal Edge, maar meer ook niet. We hebben een Samsung S10, One Plus5T en een Huwaei P30. Met Vodafone, Tele2 hadden we wel 4G hoe kan dit. We betalen er wel voor, kunnen geen gebruik maken van de bundel alleen buitenshuis.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Aroen! Wat super dat je alle mobiele abonnementen bij ons hebt afgesloten! :smile: Logisch dat je dan wel goed bereik wilt thuis. Al deze toestellen hebben binnenshuis dus geen 4G verbinding, maar buitenshuis wel. Je kunt dus wel bellen en gebeld worden zonder problemen? Of valt deze verbinding ook weg? Zou je jouw profiel aan kunnen vullen met één van de 06-nummers waar het om gaat? Dan kan ik een meting doen voor het bereik op jouw adres en kan ik vaststellen of dit overeenkomt met wat jij ervaart of niet. 

Er staat nu een KPN nummer bij mijn profiel m'n oude nr stond er nog in.

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel! Ik heb het bereik op jouw adres bekeken, maar kan daar zo snel geen gekke dingen in vinden. Dat hoeft niet altijd wat te zeggen, gezien wij niet weten hoe goed de isolatie van je huis is bijvoorbeeld (dit heeft invloed op het bereik), dus ik ben benieuwd of jullie ook problemen ervaren met bellen of dat het alleen om het mobiele internet gaat. Ik kan in je profiel nog geen 06-nummer ontdekken, die mag je ook noteren in je persoonlijke opmerkingen veld. :slight_smile:

  • *Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Badge +19

Niet verstandig om je telefoonnummer hier neer te zetten. De hele wereld kan het zien. Zet het in je profiel. Dan ziet alleen de medewerker en jij het. 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel! Ik heb je nummer hier verwijderd en aan je profiel toegevoegd zodat hij privé blijft. :slight_smile: Zou je mijn vraag nog willen beantwoorden of jullie wel telefonisch bereikbaar zijn thuis? Valt de verbinding dan ook weg (bij bellen en/of gebeld worden), of werkt deze goed en gaat het alleen om de internetverbinding? Indien het alleen de internetverbinding is, merk je dan dat deze traag is of werkt hij helemaal niet? 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  

Reageer