Beantwoord

Slechte dekking 1951KP

• 28 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik woon sinds ruim een jaar in Velsen-Noord. Was al jaren een trouwe klant van T-mobile. Helaas was hun dekking heel slecht en werd het contract eerder ontbonden. Omdat ik ook tevreden was over KPN ben ik naar jullie over gestapt. Nieuwe telefoon aangeschaft en een behoorlijk duur abonnement erbij genomen. Verhuisd binnen Velsen-Noord maar nog steeds in dezelfde straat. Nu lijkt het alsof de dekking steeds slechter word. Maximaal 1 streepje bereik. Vaak geen streepje bereik. Nu de hele ochtend al een rondje met een schuine streep erdoor heen. Ik heb nu echt het gevoel dat KPN geen verbetering is en dat ik er dus niet op vooruit ben gegaan. Kunnen jullie hier eens naar kijken?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 31 augustus 2017, 15:00

Ik heb contact opgenomen met de Technische Dienst. Mijn collega daar heeft de verschillende zendmasten in de buurt nagekeken en ook degene waarmee jij voornamelijk verbonden bent. Er zijn geen actuele problemen met deze mast bekend, en we hebben ook geen klachten gekregen van andere klanten in dit postcodegebied. Daaruit moeten we helaas de conclusie trekken dat het bereik wat jij hebt, ook het bereik is wat we kunnen leveren. Helaas blijkt de dekking binnenshuis in de praktijk soms lastig te realiseren voor ons. Dit kan te maken hebben met bebouwing of bijvoorbeeld isolatie. Dat neemt niet weg dat het erg vervelend is dat het bereik wat jij ervaart niet goed is. Ik kan me ook goed voorstellen dat dit niet het bericht is dat je graag wilt hebben, maar ik heb geen ander bericht hierover. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi arualnikki, welkom op het Forum! Wat rot dat je ook bij ons een slechte dekking ervaart. Ik kan me goed voorstellen dat je op een vooruitgang had gehoopt. Ervaar je het probleem zowel binnen- als buitenshuis? Als je reageert op mijn privébericht , ga ik direct voor je nakijken hoe de dekking volgens ons systeem hoort te zijn. Hoor graag van je!
Ik heb je een privébericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor je reactie op mijn Privébericht, Laura! Kan je mij nog vertellen of je het probleem zowel binnenshuis als buitenshuis ervaart? En heb je zowel de 3G-als 4G verbinding getest? Verder ben ik nog erg benieuwd of er meerdere bewoners zijn op jouw adres en of die dezelfde problemen ervaren. Hoop dat je mij hier meer over kan vertellen 🙂
Het probleem is voornamelijk binnenhuis. Buitenhuis is het bereik ook niet super goed maar dan heb ik nog wel 1 streepje. Binnen dus helemaal niks. Zowel op 3G en 4G laden de internet pagina’s niet.
Mijn partner heeft geen KPN maar Tele2. Zijn bereik binnenhuis is iets beter.
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb contact opgenomen met de Technische Dienst. Mijn collega daar heeft de verschillende zendmasten in de buurt nagekeken en ook degene waarmee jij voornamelijk verbonden bent. Er zijn geen actuele problemen met deze mast bekend, en we hebben ook geen klachten gekregen van andere klanten in dit postcodegebied. Daaruit moeten we helaas de conclusie trekken dat het bereik wat jij hebt, ook het bereik is wat we kunnen leveren. Helaas blijkt de dekking binnenshuis in de praktijk soms lastig te realiseren voor ons. Dit kan te maken hebben met bebouwing of bijvoorbeeld isolatie. Dat neemt niet weg dat het erg vervelend is dat het bereik wat jij ervaart niet goed is. Ik kan me ook goed voorstellen dat dit niet het bericht is dat je graag wilt hebben, maar ik heb geen ander bericht hierover. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Zowel in huis als buiten geen bereik voor mobile bellen, terwijl de dekkingskaart iets heel anders aangeeft.
Mailen met de servicedienst is compleet overbodig, ligt aan mijn woning.......
Pure waanzin, zakenrelatie belt moeiteloos vanaf het zelfde adres, wel een andere provider inderdaad......
Wachten tot bellen via VoWIFI is uitgerold is het antwoord van KPN, waarschijnlijk in 2018.....
S7 edge met een stevig KPN abonnement, moet eerst 3 km rijden voordat ik een telefoongesprek kan voeren.......
Internet + TV is prima, mobile bellen is een drama, een groot drama......

Reageer