Beantwoord

Slechte dekking bellen/internet 6816 VP

• 10 november 2016
  • 3 reacties
  • 164 keer bekeken

Beste KPN,

Er is nauwelijks dekking op postcode 6816 VP (Arnhem, ter plaatse van hotel Groot Warnsborn)
Dit blijkt ook als je naar de dekkingskaart gaat: https://www.kpn.com/mobiel/4g/dekkingskaart.htm die geeft op die postcode aan dat je je telefoon net zo goed weg kunt gooien TENMINSTE als je bij KPN zit.
Je kunt er dus niet bellen, sms'en mobiel internetten. Geen signaal en als er al 1 streepje met Edge is komt er niets door. Belachelijk dit is een groot Hotel, maar ook buiten hetzelfde verhaal

Anderen met T-mobile en Vodafone hebben gewoon wel mobiel internet en kunnen bellen

KPN doe er wat aan als Vodafone en T-mobile er wel masten hebben zitten met adequaat bereik. Dit probleem bestaat al heel erg lang
icon

Beste antwoord door Marcia_ 11 november 2016, 20:02

Hallo @mobielklant4G, daar heb je inderdaad gelijk in. Als je een mobiel abonnement van KPN hebt op deze postcode flinke pech. Met een beetje geluk kan je bellen als je je toestel vastzet op 2G. Advies is om bij een andere provider te kijken als je hier woont of werkt.

Wat ik kan doen, is een signalering aanmaken. Je krijgt daar zelf geen bericht van, maar je geeft zo wel een signaal af aan KPN dat jij hier problemen ondervindt. Hoe meer meldingen, hoe meer kans dat er op lange termijn iets gaat gebeuren. Als je dat wilt, reageer dan op mijn privébericht .
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hallo @mobielklant4G, daar heb je inderdaad gelijk in. Als je een mobiel abonnement van KPN hebt op deze postcode flinke pech. Met een beetje geluk kan je bellen als je je toestel vastzet op 2G. Advies is om bij een andere provider te kijken als je hier woont of werkt.

Wat ik kan doen, is een signalering aanmaken. Je krijgt daar zelf geen bericht van, maar je geeft zo wel een signaal af aan KPN dat jij hier problemen ondervindt. Hoe meer meldingen, hoe meer kans dat er op lange termijn iets gaat gebeuren. Als je dat wilt, reageer dan op mijn privébericht .
Reputatie 7
Badge +30
Weet je toevallig of T-Mobile gebruikers ook 4G ontvangen daar?
Reputatie 7
Weet je toevallig of T-Mobile gebruikers ook 4G ontvangen daar?Volgens de T-Mobile dekkingskaart zou dat geen probleem mogen zijn.
Zie: https://www.t-mobile.nl/dekking

Reageer