Beantwoord

Slechte ontvangst in en om huis

  • 10 March 2019
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik heb in en om het huis slechte ontvangst. Telefoon gaat soms zelfs meteen naar voicemail.
Postcode is 2191xr. Verder geen problemen, andere providers geen probleem.
Waar kan dit aan liggen ?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 14 March 2019, 09:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Stetman, Goed dat je aangeeft dat het ontvangst in en om het huis slecht is. Ervaar je slecht bereik met bellen en internet of alleen met bellen? Welke telefoons hebben jullie thuis in gebruik? Zou je jouw gegevens zoals de mobiele nummers, postcode, huisnummer en klantnummers willen toevoegen aan je forumprofiel? Aan de hand van deze gegevens kan ik kijken naar mogelijke oorzaken.
Hallo Marina,

Ik heb de info toegevoegd. Ik heb alleen probleem met bellen , voor internet gebruik ik thuis wifi. Klantnummer weet ik niet,omdat het abonnement via mijn werkgever loopt.

Groet,

Marc
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Stetman, Tot nu toe vind ik geen problemen op ons netwerk op jouw postcode. Omdat je abonnement via je werkgever loopt, kan ik de melding niet doorzetten naar onze technische dienst. De gegevens van je mobiele abonnement zijn niet inzichtelijk voor mij. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met je werkgever zodat zij contact op kunnen nemen met KPN zakelijk om het verder uit te zoeken.

Reageer