Slechte ontvangst Zwolle Aa-landen

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Oktober vorig jaar heb ik gevraagd naar de mogelijke oorzaak van mijn slechte mobiele ontvangst thuis (Zwolle, Aalanden, 8032NP). Men schreef toen dat er een straalzender op een flat aan de Dollard gerepareerd moest worden. De ontvangst is nog steeds slecht. Wanneer zal dat verholpen zijn?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Beste UJO,

Wat vervelend dat er tot op heden geen verbetering is qua bereik. Wil je voor de volledigheid je 06-nummer nog in een privébericht toesturen? Dan neem ik contact op met onze Technische Dienst hierover wat de status is en of er zicht op verbetering is.

Met hartelijke groet,

Cindy
Ik ben een zakelijke gebruiker en hier 8033ce zwolle ook erg slecht ontvangst. Ook ik hoor graag wat de vorderingen zijn.

Mvg, Eddie
Het is al weer 3 jaar geleden dat ik de bovenstaande klacht voor de slechte ontvangst in de Aalanden in Zwolle gepost heb. Er is nu alweer een paar maanden een nieuwe zendmast in gebuik. Maar nog steeds even slechte ontvangst. Wanneer gaat dat verbeteren?
Reputatie 7
Badge +27
Ha @UJO, goed dat je je hier weer meldt! Wat balen dat er na zoveel tijd nog steeds geen verbetering merkbaar is. Doordat we inmiddels op het forum met een nieuw platforum werken, kan ik niet zien of je destijds op het privébericht van mijn collega Cindy hebt gereageerd. Wil je daarom op mijn nieuwe privébericht reageren? Dan kan ik aan de hand van je gegevens onderzoek doen.
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb meteen met onze technische dienst gebeld en mijn collega bevestigt inderdaad het slechte bereik binnenshuis. Je zult bij het raam nog goed moeten kunnen bellen, maar hoe centraler je in het huis bent, hoe slechter het wordt. Helaas kunnen we daar niets aan veranderen. In het topic over mobiel netwerk leggen we uit waarom we bereik binnenshuis niet kunnen garanderen.

Wel moet het bij het raam en buitenshuis wel goed functioneren. Is dat ook het geval? Als dat niet zo mocht zijn, is het verzoek of jij telefonisch contact op wilt nemen met de technische dienst via het gratis nummer 0800-0105. Mijn collega's kunnen dan een netwerkklacht aanmaken om het bereik op jouw adres te onderzoeken. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat je het me dan weten?

Reageer