Beantwoord

Slovenië melding in Kosovo

• 8 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 206 keer bekeken

Goedenmiddag wij zijn op vakantie in Kosovo maar nu krijg ik een melding dat ik in Slovenië zit volgens mij klopt dit volgens KPN?
icon

Beste antwoord door Paul_ 9 augustus 2018, 18:41

Welkom op het forum @Borisbrutus. Dat is wel heel apart, daar zitten nog wel wat kilometers tussen. Niet heel toevallig door Slovenië gekomen onderweg? Wellicht dat de melding dan vertraagd is binnengekomen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @Borisbrutus. Dat is wel heel apart, daar zitten nog wel wat kilometers tussen. Niet heel toevallig door Slovenië gekomen onderweg? Wellicht dat de melding dan vertraagd is binnengekomen.
Ik en mijn maat van mij hadden beide precies hetzelfde als Borisbrutus. Beiden een Slovenië melding, en op geen enkel moment een Kosovo melding gehad, is Kosovo nog niet erkend door KPN?
Goedenmiddag,
Ik ben in Kosovo en krijg ook de Sloveniemelding, dat maakt me op zich niet uit, maar nu is Slovenie EU en Kosovo niet. Ik ben niet door Slovenie gereisd en ook niet in de buurt geweest. In de SMS staat dat ik uit mijn bundel kan bellen en internetten, is dit ook zo? Of word ik thuis onaangenaam verrast?
Reputatie 7
In Kosovo bel je niet van uit je bundel. De Slovenië melding met dat bericht is dus onjuist als je via een Kosovaars netwerk belt.

Bron: https://www.kpn.com/buitenland .

Tarieven Kosovo zonder "buiten-EU"-bundel.
  • Internet: € 2,50 / MB
  • Bellen: € 1,00 / min
  • Gebeld worden: € 0,50 / min
  • Sms versturen: € 0,30 / sms
  • Sms ontvangen: gratis

Reageer