Beantwoord

sms blijft herhaald binnenkomen in buitenland

  • 11 February 2020
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik zit in Buitenland en een bekende person in dit Buitenland heeft sms gestuurd naar mij. Ik blijf deze sms herhaald krijgen op mijn mobiel. In het begin om de 5 min, nu minstens elk uur.

zeer storend, en Ik vermeld dat dit ook mijn beltegoed opsoupeert.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 February 2020, 11:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Spermwhale, welkom op het forum! Allereerst kost smsberichten ontvangen geen beltegoed. Sms berichten verzenden wel maar dit gaat de verzender geen extra geld kosten.
Ik hoop dat inmiddels de smsberichten gestopt zijn of je al contact met ons hebt gehad. Mocht dat niet het geval zijn maak ik graag een melding voor je aan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Nu na 3 dagen pas gestopt, steeds om de 2 uur kwam de sms. Nooit meegemaakt. Zit in Nieuw Zeeland, op netwerk van Spark, en lokale persoon stuurde sms via Vodafone. Irritante 3 dagen ...

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt inderdaad supervervelend, soms blijft een sms bericht tussen twee netwerken spoken. Mocht het zich weer voordoen weet je me te vinden!