Beantwoord

sms dienst 5566 celmaxx en 7711 vovivooo.com

• 30 juli 2017
  • 2 reacties
  • 2861 keer bekeken

Laatste tijd vond ik het vreemd dat mijn rekening, varieerde en zo hoog was, nu bleek dat mijn dochter sms krijgt van 5566, dat nummer had ze geblokkeerd omdat ze dat vaak kreeg, maar er word iedere week een maand geld afgeschreven.
Sms-dienst: zie www.payinfo.nl € 63,.02.
Deze heb ik nu geblokkeerd, maar is toch raar dat als mijn dochter van 13 per ongelijk een sms opent en dat je vraagt betalen gelijk met toren hoge kosten zit. bij vovivoo schrok ze en gaf stop stop maar er word niet gevraagd naar leeft tijd.
gelukkig vertellen mijn kinderen wel wat er gebeurd, maar nu de vraag wie is nu verantwoordelijk voor deze vorm van diensten aanbieden. maar ook dat dit geld zonder toestemming word ingehouden..
Zonder dat ze hiervoor heeft ingeschreven., zou van KPN hier wel opheldering voor krijgen waarom zij deze kosten doorberekenen.
Ik sluit een abonnement af met vaste tarieven en dat ik niet voor verassingen komt te staan, maar krijg je dit soort grappen dat een externe partij in mij oogbeeld zomaar geld incasseert zonder dat wij een dienst van hun hebben.
Hoe zou ik dit geld terug kunnen halen bij zou extern bedrijf, gegevens zijn er ook niet van alleen een website met voorwaarden, Celmaxx en vovivooo

bij Vovivooo staat in de voorwaarde.
Wie worden uitgesloten van inschrijving en/of deelname aan de Vovivooo diensten?
PROMOTION
Personen onder de 18 jaar zonder de toestemming van de wettelijke voogd of ouder alsmede werknemers van Vovivooo en hun naaste familieleden en instanties en bedrijven komen niet in aanmerking om deel te nemen aan de Promotie.

Hoor graag een reactie.
icon

Beste antwoord door Andreacw 31 juli 2017, 10:04

ben ook al een stukje verder KPN heeft een vergoeding aangegeven die verrekend gaat worden, maar ook op het nummer 0205050129 heb ik een mail gehad Nederland@mob.support waar ik mijn klacht kan indienen en het overige bedrag kan proberen terug te vorderen
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Strikt genomen zijn kinderen niet gemachtigd om diensten aan te gaan. De vraag is wie in deze situatie verantwoordelijk is (De SMS dienst of KPN).

Ik zou je hier echter niet druk om maken gezien KPN een nette tegemoetkomingsregeling heeft voor mensen die het op tijd aangeven 🙂 Ze zullen binnenkort dit topic beantwoorden.

Heb je SMS diensten inmiddels geheel geblokkeerd? Dit kan vervelende verassingen voorkomen.

Dat kan via deze site:
https://www.payinfo.nl/
ben ook al een stukje verder KPN heeft een vergoeding aangegeven die verrekend gaat worden, maar ook op het nummer 0205050129 heb ik een mail gehad Nederland@mob.support waar ik mijn klacht kan indienen en het overige bedrag kan proberen terug te vorderen

Reageer