Sinds vorige week is mijn 06-nr overgezet naar een nieuw KPN mobiel abo. Heb ook een nieuw Samsung toestel (A50). Ik kan nu echter niet meer SMS-en naar bijv. 3553 voor het insturen van de AD dagpuzzel oplossing. Dit is een (eenmalige) betaaldienst voor 0,45 per bericht. Ik krijg van 1555 steeds de melding: Je kunt geen gebruik maken van de dienst omdat je nummer hiervoor is geblokkeerd. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl en ontvang de dienst. Ik heb dit op 16-nov al gedaan en kreeg de melding: Binnen 2 uur is je mobiele nummer alleen geblokkeerd voor betaalde abonnementsdiensten … Het werkt helaas nog steeds niet (19-nov). KPN helpdesk “1200” al 3 keer gebeld; alles staat goed in de systemen, ook bij Payinfo zo te zien, en kortom geen oplossing. Krijg nu een nieuwe simkaart toegestuurd, maar ik verwacht daar weinig van.
Iemand die dit kan verhelpen??
Beste antwoord door AadK
Bekijk origineel