Beantwoord

Sms dienst deblokkeren

  • 4 August 2019
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Zou iemand de sms dienst kunnen deblokkeren? Ik heb het al geprobeerd via payinfo dus ik moest contact opnemen met mijn provider.
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 August 2019, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Hallo @sylisha, dat kan ik voor je bekijken. Op jouw forumprofiel zie ik geen gegevens staan, waardoor ik het nog niet kan doen. Zou je daar jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer (of het klantnummer ervan) kunnen invullen? Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Hey Jasper,

Ik heb het allemaal aangepast, kon alleen nergens het IBAN nummer toevoegen.
Reputatie 7
Dank voor deze gegevens! De IBAN heb ik ook nog nodig, voor de volledigheid van de gegevens. Je kunt deze invullen bij "Persoonlijke opmerkingen", dat vakje is ook voor alleen jou en mij zichtbaar.
Yes top, toegevoegd 🙂
Reputatie 7
Ik zie het, merci! Ik heb het deblokkadeslot daarmee verwijderd, 2 uur na nu zal die niet meer actief zijn. Vanaf dat moment kan je het zelf wijzigen via payinfo.nl. Je krijgt ook nog een sms'je hiervan ter bevestiging 🙂