Beantwoord

sms diensten deblokeren lukt niet via payinfo

  • 17 June 2019
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Via payinfo geprobeert nu zegt die site neem contact op met kpn gedaan maar deze mevrouw stuurde me terug naar payinfo....
icon

Beste antwoord door Joran 18 June 2019, 20:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom David! Het is mogelijk dat een deblokkadeslot is ingesteld. Die melding zou je moeten zien op Payinfo. In dat geval kun je zelf de blokkade niet meer ongedaan maken maar kunnen wij dat voor je doen. Als dat het geval is had je niet doorverwezen moeten worden.

Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer/06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer in het vakje "Persoonlijke opmerkingen"? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik dit verder uit.
Welkom David! Het is mogelijk dat een deblokkadeslot is ingesteld. Die melding zou je moeten zien op Payinfo. In dat geval kun je zelf de blokkade niet meer ongedaan maken maar kunnen wij dat voor je doen. Als dat het geval is had je niet doorverwezen moeten worden.

Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer/06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer in het vakje "Persoonlijke opmerkingen"? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik dit verder uit.
Ho haha ja sorry ik heb gedaan wat je me gevraagd heb Joran bedankt alvast
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Binnen 2 uur wordt het deblokkadeslot er afgehaald. Je kunt dan weer via Payinfo zelf de instellingen beheren. Sorry dat je onnodig werd doorverwezen maar ik ga ervan uit dat het nu weer in orde is 🙂

Reageer