Beantwoord

Sms Diensten deblokkeren

  • 1 March 2019
  • 9 reacties
  • 172 keer bekeken

Hallo ik wil graag mijn sms diensten de-blokkeren, heb het geprobeerd via payinfo maar moest contact opnemen met kpn.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 March 2019, 19:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Eddy, welkom op het forum. Dit kan ik zeker voor je nakijken. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin de naam van de contractant, geboortedatum, laatste 4 cijfers van de bankrekening en het 06-nummer? Deze gegevens worden niet openbaar. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen zal ik je als laatste verificatie een code sms'en die ik nog van je moet ontvangen.
Reputatie 7
Badge +24
Opgelost via privébericht in verband met privacy. 🙂

Goedemiddag, kan ik sms-diensten en 0900- nummers deblokkeren? Gr Eddy.

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag, kan ik sms-diensten en 0900- nummers deblokkeren? Gr Eddy.

Hi Eddy, welkom op het forum. Dit kan op https://www.payinfo.nl/, lukt het je daar niet? 

Heb ik zojuist geprobeerd en dat lukt helaas niet...

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb hier een instelling gewijzigd. Binnen 2 uur hoor je het te kunnen deblokkeren via de payinfo website. Zou je het dan nogmaals willen proberen?

Ik zal het nogmaals proberen, dankjewel

Het is gelukt!, en kan ook de telefoon nummers gedeblokkeerd worden?

Reputatie 7
Badge +24

Het is gelukt!, en kan ook de telefoon nummers gedeblokkeerd worden?

Even over het hoofd gezien. Zou je hier de code willen plaatsen die ik zojuist naar je hebt gestuurd? Dit ter verificatie. Dan kan ik de 09xx nummers ook deblokkeren.Â