Beantwoord

sms diensten deblokkeren

  • 17 September 2019
  • 5 reacties
  • 190 keer bekeken

mijn sms diensten zijn geblokkeerd. Kpn verwijst naar payinfo. maar ik kan daar niet zelf het deblokkadeslot eraf halen. De site van payinfo verwijst me weer naar KPN.

Kan iemand bij KPN me vertellen hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt
Sandra
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 September 2019, 09:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Sandra,

Volgens de website van KPN moet je contact opnemen met de klantenservice. Je zit hier dus goed met je vraag.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende telefoonnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Citaat van website KPN: Klik

Je kunt via Payinfo gratis alle betaalde SMS diensten en Internetdiensten blokkeren of deblokkeren (eenmalige en abonnementsdiensten). Ouders kunnen op deze site ook het nummer van hun minderjarige kind laten blokkeren. Op Payinfo vind je een overzicht van welke abonnementen en eenmalige diensten je hebt aangevraagd.
Tip! Als het deblokkade slot aan staat, betekent dit dat je zelf geen sms diensten meer aan of uit kan zetten via de Payinfo website. Neem in dat geval contact op met de KPN klantenservice.
Hoi @oostr . Zo te lezen heeft @Noordzee je al voorzien van alle relevante info. :-)
Kun je je profiel updaten en mij een seintje geven? Dan ga ik kijken of ik het kan de-blokkeren.
@ noordzee @Erwin_ bedankt voor jullie reactie. Ik heb mijn profiel geupdate
Ik heb het slot er af gehaald. Je krijgt hier een SMS van. Het kan een paar uur duren voordat het verwerkt is. Daarna kun je zelf de instellingen aanpassen! Laat je weten of het lukt?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!