Beantwoord

Sms'en lukt opeens niet

• 15 november 2015
  • 5 reacties
  • 272 keer bekeken

Ik en mijn vriend konden elkaar plotseling niet meer sms'en. Als ik een sms verstuur ontvangt hij het, maar zodra hij mij sms't krijg ik niks binnen. Ik ontvang van anderen wel hun sms'jes. We hebben al geprobeerd elkaar te blokkeren en te deblokkeren en onze telefoons aan en uit geschakeld. Niks had enig effect. Heeft iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Nadege 17 november 2015, 15:17

Ik zou het niet weten. Sinds gisteren ontvang ik opeens weer zijn sms'jes. We hebben niks veranderd. Het gebeurde weer van het een op het andere moment. Toch bedankt voor de reactie!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Kan je vriend ook naar anderen SMS en?
Ja, sorry dat was ik vergeten te zeggen. Hij kan iedereen sms'en en iedereen ontvangt het, alleen ik dus niet
Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum. Dat is erg gek! Lukt het wel een sms te verzenden wanneer je vriend je een sms stuurt en hij jouw 06-nummer handmatig invoert, dus niet vanuit het telefoonboek? In het verleden was dit bij iemand anders de truc en ik hoop dat dat nu ook weer werkt. Ik hoor het graag! 

Ik zou het niet weten. Sinds gisteren ontvang ik opeens weer zijn sms'jes. We hebben niks veranderd. Het gebeurde weer van het een op het andere moment. Toch bedankt voor de reactie!
Reputatie 7
Badge +24
; waar het aan ligt blijft dan een raadsel, maar fijn dat jullie weer kunnen sms'en met elkaar 😃

Reageer