Beantwoord

sms komt meerdere keren aan bij ontvanger

  • 14 July 2020
  • 3 reacties
  • 195 keer bekeken

Hi, als ik sinds gistermiddag een sms wil versturen zegt m’n iphone dat het bericht niet is afgeleverd, maar vervolgens ontvangt de ontvanger deze wel meerdere keren (soms 16).

Nou vind ik dat met m’n unlimited abonnement niet erg, maar ik krijg het ook van klanten die in het buitenland zitten te horen dat ik berichtjes 10 tot 20 keer verstuur.. En daar betaal ik dan per sms voor.. 

 

Wat is er ineens aan de hand??

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 14 July 2020, 14:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @gebruikerkpnnummer1, er is een storing geconstateerd waardoor sms’jes meerdere keren kunnen aankomen. 16 keer is wel extreem vaak overigens. Je gaat hier overigens niet meerdere malen voor betalen hoor. Dit probleem zal waarschijnlijk morgen zijn opgelost. Excuses voor het ongemak!

Ok. Tof! Bedankt voor je reactie.

Ja, ik denk ook dat de ontvanger het potje overdrijven had leeggegeten vanmorgen. Daarvoor mijn excuus dat ik zomaar aannam dat het 16x was. Bleek namelijk inderdaad maar 3x per bericht te zijn.

Zucht. 

 

Fijn als het morgen inderdaad is opgelost en ik er niet voor betaal. 

Fijne dag nog!

Reputatie 7
Badge +25

Ok. Tof! Bedankt voor je reactie.

Ja, ik denk ook dat de ontvanger het potje overdrijven had leeggegeten vanmorgen. Daarvoor mijn excuus dat ik zomaar aannam dat het 16x was. Bleek namelijk inderdaad maar 3x per bericht te zijn.

Zucht. 

 

Fijn als het morgen inderdaad is opgelost en ik er niet voor betaal. 

Fijne dag nog!

Ah, oké oké. Gelukkig niet daadwerkelijk 16x. :grin: Komt goed! En anders weet je me wel te vinden.