Beantwoord

SMS notificatie nieuwe maand uitzetten

  • 11 February 2021
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, zou je bij mij ook de sms notificatie nieuwe maand uit kunnen zetten. De smscode geeft een foutmelding. Ik had een Telfort abonnement en mijn KPN profiel is compleet. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 February 2021, 08:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum, ik kan hier met je naar kijken. Zou je daarvoor je forumprofiel volledig (met de laatste 3 cijfers van je IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”) kunnen invullen? Als je daarna een seintje geeft weet ik dat ik voor je kan kijken. Het is ook mogelijk om hiervoor te bellen met ons gratis nummer 0800-0402, dat is de snelste manier.

Bedankt Jasper, bij deze het seintje ;-) Ik bel nu al een kwartier met de klantenservice maar de medewerkster daar komt er niet uit… Dus toch maar zo!

Reputatie 7

Bedankt voor je gegevens, ik zag een notitie dat je een collega hebt gesproken inderdaad en dat het haar niet lukte om het uit te zetten. Ik heb het net wel uit kunnen zetten, die meldingen moeten vanaf nu niet meer komen dus :slight_smile:

Bedankt Jasper, heel fijn! Zou je mijn profiel voor dit forum weer willen verwijderen? Alles mag weg. Bedankt!

Reputatie 7

Dat kan, dat zal ik na dit bericht voor je doen. Je kunt daarna niet meer inloggen op het forum en alle gegevens die je op het profiel had opgeslagen worden daarmee verwijderd. De berichten blijven wel bestaan, maar jouw gebruikersnaam staat er niet meer bij.

Hallo, kan dit bij mij ook uitgezet worden?

Reputatie 7

Hoi @Marco S, dat kan. Daarvoor heb ik wel gegevens van je nodig, zou je je forumprofiel volledig (met de laatste 3 cijfers van je IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”) in kunnen vullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?