Beantwoord

Sms van 1300??? Wat is dit?

• 21 september 2016
  • 5 reacties
  • 4572 keer bekeken

"The terminal cannot be configured remotely, please contact Customer support for further assistance" kreeg deze sms vanmorgen toen ik mijn telefoon inschakelde van 1300,
Geen idee wat dit betekent, iemand wel?
Huawei p8, kpn-mobiel.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 26 september 2016, 10:53

@Ghostjj, ik heb het hier nagevraagd. Er zijn verkeerde sms-berichten uitgegaan, vanaf 1300. Niks om je druk over te maken gelukkig 🙂. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
"The terminal cannot be configured remotely, please contact Customer support for further assistance" kreeg deze sms vanmorgen toen ik mijn telefoon inschakelde van 1300,
Geen idee wat dit betekent, iemand wel?
Huawei p8, kpn-mobiel.
In het Nederlands vertaald:

De terminal kan niet op afstand worden geconfigureerd, neem dan contact op met Customer support voor hulp. Ik zou in dit geval even wachten tot er iemand van KPN hierop reageert. Maar dat kan even duren. :8
Ja masr wie is 1300, ik heb niks aangevraagd en ook geen nieuwe sim ofzo.
Reputatie 7
Badge +30
1300 is v.z.i.w. de Toestelhulp van KPN. Ik heb meer mensen (kpn klanten) hier over gehoord. Maar persoonlijk zou ik me er niet druk om maken
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Thosttj, welkom op het forum.

Ik ken deze melding niet, maar weet wel dat 1300 de toestelhulp zegt, zoals @RobinFlikkema ook zegt.
Ervaar je problemen met je toestel of met je verbinding? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Reputatie 7
Badge +24
@Ghostjj, ik heb het hier nagevraagd. Er zijn verkeerde sms-berichten uitgegaan, vanaf 1300. Niks om je druk over te maken gelukkig 🙂. Excuses voor het ongemak!

Reageer