Beantwoord

SMS verbruik

• 21 maart 2014
  • 3 reacties
  • 2431 keer bekeken

Sind 1-3 heb ik mijn oude KPN abonnement overgenomen. Nu zou ik volgens specificatie 189 sms hebben verbruikt sinds 1-3. Dat is absoluut meer dan de werkelijkheid. Waar kan dat door worden veroorzaakt?

icon

Beste antwoord door Hans01 21 maart 2014, 13:15

Heb van Bernadette al antwoord gehad via privebericht. Is me bekend dat boven bepaald aantal tekens een 'knip' komt.

Echter ik stuur er maar een enkeling per week en kom nog niet in de buurt van de helft van dit aantal met alleen kleine berichtjes

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Beste Hans,

Zie je dit aantal op de factuur, of zie je deze in je lopend verbruik van de maand maart?

Ik kijk graag voor je wat het juiste aantal is, kan je daarvoor in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer sturen?

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reputatie 7
Badge +12
Een standaard sms bericht zal bestaat uit maximaal 160 tekens, maar als er unicode tekens gebruikt worden zoals  “é” of “û" dan zal een bericht uit maximaal 70 tekens bestaan. Hierdoor kan het dus gebeuren dat een groter bericht gesplitst wordt in meerdere berichten.

Heb van Bernadette al antwoord gehad via privebericht. Is me bekend dat boven bepaald aantal tekens een 'knip' komt.

Echter ik stuur er maar een enkeling per week en kom nog niet in de buurt van de helft van dit aantal met alleen kleine berichtjes

Reageer