Vraag

Soms niet bereikbaar en direct ongewild naar de voicemail ?

  • 10 July 2020
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Afgelopen weken enkele belangrijke telefoontjes verwacht maar blijken mensen die mij bellen direct mijn voicemail te krijgen. Enkele hebben berichten ingesproken maar blijken achteraf niet door mij ontvangen te zijn?? 

Telefoon ondertussen vervangen van een Samsung J5 naar een A20, kaart schoongemaakt, opnieuw starten, software update. 

Zie op de site geen oplossingen dus iemand ??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Guardian540 ,

Heb je wel een goede verbinding met het netwerk? (Meer dan één streepje) 

Als de verbinding minimaal/slecht is, dan kun je misschien jouw telefoon op een andere/hogere plek in huis leggen? 

 

@Noordzee  Als dat het geval zou zijn dan had ik dat vermeld.

Al jaren bij de KPN en niet veel eerder dit probleem gehad. Dit heeft me ondertussen waarschijnlijk geld gekost?! Iemand anders nog een TIP ?

Reputatie 7
Badge +28

Het kon zijn dat de ontvangst nu minder geworden is dan vroeger. Mar als dat niet zo is, dan heb ik verder geen tips meer. 

Thanks. Ik heb de voicemail uitgezet. Zal niet helpen maar baat het niet dan…….. overstappen naar andere provider waarschijnlijk.

Met de Samsung Galaxy A20e Dual-SIM (SM-A202F  bel je thuis via wifi (indien je dat op je toestel hebt ingesteld). Dan heb je i.i.g. goede verbinding/ontvangst.

Reputatie 7
Badge +15

@Guardian540 Welkom op het forum. Wat vervelend dat je enkele belangrijke telefoontjes hebt gemist! Is dit een probleem dat je al eerder hebt ervaren of is dit voor het eerst? En heb je het probleem op meerdere locaties of heb je dit alleen thuis? Mocht je het probleem alleen thuis ervaren zou je inderdaad de tip van @PeterG kunnen gebruiken. Hoe je dit instelt vind je hier. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik wanneer nodig je gegevens er bij pakken.