Beantwoord

Spam

• 17 november 2015
  • 2 reacties
  • 308 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Op verschillende site op mijn smartphone word ik latig gevallen door spam. Indien ik een Sudoku wil spelen of wil kijken of er noorderlicht is wordt er snel en vaak een site getoont van downland.whatsapap.com dat whatsapp verloopt. Een site die geld wil loskloppen van mensen. Ondertussen weet ik dat de site waarop ze verschijnen hier niets aan kunnen doen maar is er geen overkoepelende oraisatie die dit kan oplossen.

Het bericht plaats ik hier daar ik geen andere mogelijkheid zie om hier over te klagen. Ben me er van bewust dat KPN hier geen schuld treft.

Beerzwaan

icon

Beste antwoord door beerzwaan 19 november 2015, 11:44

RobinFlikkema schreef op 17 nov '15 om 21:49u
Heb je een omschrijving van hoe het er uit ziet? Of een screenshot?

Gaat dit om Android of iOS?

Dit gebeurd alleen bij specifieke internet pagina's? Of alle pagina's? Of ook andere apps?

Robin 
Hallo Robin,

Zoals ik al schreef komt er een pop-up bij de apps van Sudoku en over het noorderlicht. Ik heb een android telefoon en sinds ik het geschreven heb is hetniet meer gebeurd.

Beerzwaan

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Dit gebeurd alleen bij specifieke internet pagina's? Of alle pagina's? Of ook andere apps?

Robin
Reputatie 1
Badge +1
RobinFlikkema schreef op 17 nov '15 om 21:49u

Robin 
Hallo Robin,

Zoals ik al schreef komt er een pop-up bij de apps van Sudoku en over het noorderlicht. Ik heb een android telefoon en sinds ik het geschreven heb is hetniet meer gebeurd.

Beerzwaan

Reageer