Vraag

Spotify

  • 6 september 2017
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo ik heb net op MijnKPN spotify geactiveerd maar als ik een sms je stuur spotify aan zegt hij neem op met de klantenservices

2 reacties

Reputatie 4
Hallo @Arno van buuren, welkom op het Forum 🙂 Wat leuk dat je Spotify Premium wilt gaan gebruiken!

Het aanvragen/activeren van Spotify (voor een mobiel abonnement) kan op 2 manieren, namelijk:
- via MijnKPN
- door het woord SPOTIFY AAN naar 1266 te sms-en

Via beide manieren ontvang je binnen 24 uur van ons een sms met jouw activatie code.

Uit jouw post maak ik op dat je de aanvraag in 1e instantie via MijnKPN gedaan hebt, het sturen van de sms is daarmee dus niet nodig. Omdat jouw aanvraag al in behandeling is, krijg je de melding over het contact met onze klantenservice te zien.

We zijn inmiddels 2 dagen verder; heb je de activatiecode al ontvangen?
Reputatie 4
@Arno van buuren; ik ben even nieuwsgierig hoor. Heb je de activatiecode voor Spotify inmiddels ontvangen? Zo nee, dan help ik je graag verder! Laat je weten wat de stand van zaken is?

Reageer