Beantwoord

"SPOTIFY AAN" naar 1266 werkt niet

  • 28 november 2016
  • 2 reacties
  • 151 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een KPN mobiel abonnement, ik wil graag gebruik maken van de actie om voor 7,50 een spotify premium abonnement af te sluiten. Hiervoor sms ik "SPOTIFY AAN" naar 1266, vervolgens krijg ik een smsje waar in staat dat de ingevoerde code niet is herkend. Graag een oplossing!

Alvast bedankt.

Gr. Tom
icon

Beste antwoord door Marcia_ 1 december 2016, 09:24

Bedankt voor je privébericht! Ik zie dat het je inderdaad gelukt is. In MijnKPN zie je niet de actiekorting, maar in mijn systeem zie ik gewoon €7,50 staan hoor 🙂.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Welkom Tom, dat is gek! Misschien heb je al Spotify Premium op je mobiele abonnement? Dat is de meest logische verklaring die ik kan bedenken. Reageer je op mijn privébericht ? Dan kijk ik wat er aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +29
Bedankt voor je privébericht! Ik zie dat het je inderdaad gelukt is. In MijnKPN zie je niet de actiekorting, maar in mijn systeem zie ik gewoon €7,50 staan hoor 🙂.

Reageer