Beantwoord

Spotify dataverbruik

• 29 juli 2015
  • 5 reacties
  • 1485 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb het idee dat Spotify dat verbruikt uit mijn bundel terwijl ik onbeperkt spotify zou moeten kunnen gebruiken buiten mijn bundel om.

Zouden jullie dit eens na willen kijken?

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Cindy_ 30 juli 2015, 10:18

@Kuerten85; dank voor je gegevens! Er gaat inderdaad iets niet goed met het MB verbruik en jouw Spotify abonnement. Fijn dat je dit kenbaar hebt gemaakt. Er is een ticket aangemaakt bij de Technische Dienst en zij nemen hierover contact met je op. Er wordt dus gewerkt aan een oplossing, maar dit kan eventjes duren. Als je voor nu verdere vragen hebt, stel ze dan gerust! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Als je een KPN abonnement heb met hierbij Spotify, dan gebruikt Spotify data uit je bundel. Bij je Spotify abonnement krijg je 1500MB extra. Als je een voormalig Hi abonnement hebt en je bent overgezet naar KPN, dan gaat het niet uit je bundel. Als het laatste het geval is en je twijfelt, dan mag je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer, postcode en huisnummer. Dan kijk ik het na. 
Reputatie 7
Badge +24
@Kuerten85; dank voor je gegevens! Er gaat inderdaad iets niet goed met het MB verbruik en jouw Spotify abonnement. Fijn dat je dit kenbaar hebt gemaakt. Er is een ticket aangemaakt bij de Technische Dienst en zij nemen hierover contact met je op. Er wordt dus gewerkt aan een oplossing, maar dit kan eventjes duren. Als je voor nu verdere vragen hebt, stel ze dan gerust! 

Beste Cindy,

Ik probeer te reageren op onze priveberichten maar op de een of andere manier kan ik geen privebericht meer naar je sturen.

Mijn probleem is helaas nog niet opgelost en ik heb ook nog geen credits gehad voor de teveel betaalde extra bundels.

Zou je dit op willen lossen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Guus

Beste Cindy / Collega's,

Zouden jullie even willen reageren?

Met vriendelijke groet,
Guus

Reputatie 7
Badge +29
Hallo Guus,

Sorry voor de late reactie! Ik heb contact gehad met onze technische dienst en het was even puzzelen, maar we zijn uit het volgende gekomen:

Je had bij Hi ook al de reguliere Spotify Premium. Je betaalde niets voor de dienst en de MB's gingen uit je bundel. Dit is met KPN gewoon één op één overgezet. De Hi Spotify Eindeloos, waarbij Spotify in principe onbeperkt gebruikt kan worden, heb jij op dit 06-nummer niet gehad. 

Het is mogelijk om Spotify Premium 1500 MB af te gaan nemen voor €10 per maand, maar dan kan je eigenlijk net zo goed 1000 MB extra voor €7,50 kopen in de maanden dat je het echt nodig hebt. Dan ben je goedkoper uit. Je zult dus m.b.t. dit ticket niet meer gebeld worden. 

Mijn collega Cindy heeft de €2,50 voor de extra bundel op 30.07 vergoed. Deze is op de factuur daarna in mindering gebracht. Heb je zo voldoende informatie?

Reageer